7529 odběrných míst
Doprava ČR od 78 Kč

Vrácení zboží zdarma
do 30 dní

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Než se rozhodnete nám zakoupené zboží vrátit, popřemýšlejte, zda byste tričkem neudělali radost někomu ze svého okolí – jako potěšení nečekaným dárkem? :-) Ale pokud nám chcete zboží vrátit, nevadí, čtěte dál. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 30 dnů od jeho doručení a my Vám vrátíme peníze.

Postupujte, prosím, následně:

  1. Před zasláním zboží nám dejte nejprve vědět na +420 774 277 771, nebo info@sapreza.com
  2. Poté zboží v nepoškozeném stavu zabalte do plastové obálky, bublinkového sáčku, nebo papírové krabice. Případně můžete využít i původní přepravní plastový sáček.
  3. Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení a přiložte jej k balíčku.
  4. Odeslání zboží.
    1. Přes Zásilkovnu

      Nejlevněji můžete zboží vrátit přes Zásilkovnu. Poplatek ze vrácení činí 79 Kč. Tato částka bude stržena z ceny vráceného zboží.

      Na zásilku nemusíte lepit žádný štítek. Stačí ji jen zanést na libovolnou pobočku Zásilkovny a nahlásit tam kód 90058282.

    2. Poslání poštou nebo kurýrem. ​(Cena za vrácení ​je dle aktuálního sazebníku ​přepravce​.)

      Zboží prosím pošlete na adresu:

      Petr Rulíšek
      SAPREZA s.r.o.
      Skorkovského 28
      636 00 Brno

      Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Výměna zboží

Nesedí Vám daná velikost? Rádi Vám tričko vyměníme za jinou. Stačí, když jej v nepoškozeném a nepoužitém stavu zašlete v originálním obalu zpět.

Jak postupovat při výměně?

  1. Před zasláním zboží nám dejte nejprve vědět na +420 774 277 771, nebo info@sapreza.com
  2. Poté zboží v nepoškozeném stavu zabalte do plastové obálky, bublinkového sáčku, nebo papírové krabice. Případně můžete využít i původní přepravní plastový sáček.
  3. Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení a přiložte jej k balíčku.
  4. Odeslání zboží.
      1. Přes Zásilkovnu

        Nejlevněji můžete zboží vrátit přes Zásilkovnu.

        Stačí uhradit částku 79 Kč na náš účet 2900510021/2010 s variabilním číslem Vaší objednávky

        Zásilku pak je třeba zanést na libovolnou pobočku Zásilkovny a nahlásit tam kód 90058282. Na zásilku nemusíte lepit žádný štítek.

      2. Poslání poštou nebo kurýrem. ​(Cena za vrácení ​je dle aktuálního sazebníku ​přepravce​.)

        Zboží prosím pošlete na adresu:

        Petr Rulíšek
        SAPREZA s.r.o.
        Skorkovského 28
        636 00 Brno

        Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

  5. Nové tričko/a Vám následně pošleme buď na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny nebo na Vaši adresu. Bude Vám účtováno pouze poštovné. Cena za toto poslání činí u Zásilkovny 79 Kč, u kurýra: 109 Kč. Tuto částku je třeba zaplatit předem převodem na číslo účtu 2900510021/2010, vs: číslo objednávky.

    Nové tričko/a Vám taktéž můžeme poslat na dobírku, kdy v takovém případě k této částce přičteme doběrečné ve výši 59 Kč.

Reklamace

Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale vše napravíme.

Postupujte, prosím, následně:

    1. Před zasláním zboží nám dejte nejprve vědět na +420 774 277 771, nebo info@sapreza.com
    2. Poté zboží v nepoškozeném stavu zabalte do plastové obálky, bublinkového sáčku, nebo papírové krabice. Případně můžete využít i původní přepravní plastový sáček.
    3. Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení a přiložte jej k balíčku.
    4. Odeslání zboží.
      1. Přes Zásilkovnu

        Nejlevněji můžete zboží vrátit přes Zásilkovnu. Poplatek ze vrácení činí 79 Kč. Tato částka bude stržena z ceny vráceného zboží.

        Na zásilku nemusíte lepit žádný štítek. Stačí ji jen zanést na libovolnou pobočku Zásilkovny a nahlásit tam kód 90058282.

      2. Poslání poštou nebo kurýrem. ​(Cena za vrácení ​je dle aktuálního sazebníku ​přepravce​.)

        Zboží prosím pošlete na adresu:

        Petr Rulíšek
        SAPREZA s.r.o.
        Skorkovského 28
        636 00 Brno

        Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.

V případě jakýchkoliv dotazů jsme připraveni Vám poradit každý všední den od 10 do 19 hod. na telefonním čísle 774 277 771 nebo na e-mailu: info@sapreza.com