Než se rozhodnete nám zakoupené zboží vrátit, popřemýšlejte, zda byste tričkem neudělali radost někomu ze svého okolí – jako potěšení nečekaným dárkem? :-) Ale pokud nám chcete zboží vrátit, nevadí, čtěte dál. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 30 dnů od jeho doručení a my Vám vrátíme peníze.
Postupujte, prosím, následně:
Nejlevněji můžete zboží vrátit přes Zásilkovnu. Poplatek ze vrácení činí 79 Kč. Tato částka bude stržena z ceny vráceného zboží.
Na zásilku nemusíte lepit žádný štítek. Stačí ji jen zanést na libovolnou pobočku Zásilkovny a nahlásit tam kód 90058282.
Zboží prosím pošlete na adresu:
Petr Rulíšek
SAPREZA s.r.o.
Skorkovského 28
636 00 Brno
Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Nesedí Vám daná velikost? Rádi Vám tričko vyměníme za jinou. Stačí, když jej v nepoškozeném a nepoužitém stavu zašlete v originálním obalu zpět.
Jak postupovat při výměně?
Nejlevněji můžete zboží vrátit přes Zásilkovnu.
Stačí uhradit částku 79 Kč na náš účet 2900510021/2010 s variabilním číslem Vaší objednávky
Zásilku pak je třeba zanést na libovolnou pobočku Zásilkovny a nahlásit tam kód 90058282. Na zásilku nemusíte lepit žádný štítek.
Zboží prosím pošlete na adresu:
Petr Rulíšek
SAPREZA s.r.o.
Skorkovského 28
636 00 Brno
Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Nové tričko/a Vám taktéž můžeme poslat na dobírku, kdy v takovém případě k této částce přičteme doběrečné ve výši 59 Kč.
Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale vše napravíme.
Postupujte, prosím, následně:
Nejlevněji můžete zboží vrátit přes Zásilkovnu. Poplatek ze vrácení činí 79 Kč. Tato částka bude stržena z ceny vráceného zboží.
Na zásilku nemusíte lepit žádný štítek. Stačí ji jen zanést na libovolnou pobočku Zásilkovny a nahlásit tam kód 90058282.
Zboží prosím pošlete na adresu:
Petr Rulíšek
SAPREZA s.r.o.
Skorkovského 28
636 00 Brno
Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.
V případě jakýchkoliv dotazů jsme připraveni Vám poradit každý všední den od 10 do 19 hod. na telefonním čísle 774 277 771 nebo na e-mailu: info@sapreza.com